December 30, 2011

Membuang Lemak Tepu

hai korang..setelah penat berjalan dgn mr hubby smlm.. ptg tu kami amik kesempatan bermain badminton bersama..mane xnya, badan aku naik mendadak selepas kawen.. dlm mase setahun 20kg..haha..dasyat kn..? selepas berjumpa doktor, aku mendapat kesedaran.. so aku start diet..dlm setahun aku just lost 6kg..haha..okla kan..? dr xde..

Punca badan aku naik, mkn folic asid. yela kan, org ckp klu nk cepat pregant mkn folic asid.. itu dusta. korg kene dptkn nasihat Doktor sebelum nk mkn..sbb xsemua org sesuai mkn.. nah.. nnt jadi mcm aku nk..? 20kg in 1 year.. keje gile...mkn folic asid selera aku mcm $#%&^$^%$#.. Alhamdulillah, lepas aku stop mkn folic asid.. aku ley kawal nafsu mkn..
target aku nk kurus kn balik badan mcm sebelum kawen.. kene lose another 15kg.. :)




tq for ur support mr hubby.. sanggup luangkan masa main badminton utk sy bakar semua lemak2 tepu nih..hihi..

after penat main badminton..kami main basikal plak...once again thanks hubby.. sbb support me utk kuruskn badan..walaupn badan die maintain je until now..waaaa.. jeles...


Photobucket
MyEm0.Com

♥ click ♥ click ♥