November 2, 2012

baby sedu dalam perut


Sejak dh start kene kira gerak bby..
aku lebih alert. untuk memastikan bby gerak lebih 10x dlm mase 12jam.
that means start 9.00am until 9.00pm

peristiwa masuk hospital disebabkan ade bleeding n bby kurang gerak buat kami betul2 cuak.
bleeding xdela teruk sgt, just risau bby xnk gerak..
maybe sbb bby merajuk ngan aku n hubby.
mane x nya, selalu bile mlm before tido..
aku akn borak2 ngan die n tgk gerakan perut.
masa raya hari tu mmg xde mase, mane xnya letih lg...
dapat bantal mmg comfirm lelap..hehe
bile pi hospital, first sekali DR check degup jantung bby..
Alhamdulillah, jantung bby ok..
yang tak tahan DR ingat aku nk bersalin.
perghhh..siap 'seluk'..
perkataan yg sering digunakan masa nak bersalin..
aku tau pn mase kakak sebelah katil aku bgtau.. haha..
'seluk' tu maksud die.. DR tgk kite punya bawah n do something..
xpasal2 la kan tido kat hospital satu mlm..
After kene admit, bby gerak byk gile..sampai nk tido pn xselesa..
Bersyukur sgt..

pasal sedu plak. bby mmg sgt kuat sedu..
dlm sehari 3x...
semlm comel je die..bile dpt mkn ice-cream baskin robbins..
terus sedu.. haha..

aku dh masuk 30weeks.. fuh ikut due ade lagi 10 weeks..
tp anything can happen.. sbb bby dh bley kuar bile2 mase..
rasa skunk mcm2.. 



Photobucket

MyEm0.Com

♥ click ♥ click ♥