February 18, 2012

Ariana Mikhail episode 8

dh lambat nk update..
tp aku tetap nk update cerita fav aku..
wajib tgk okeh :)
episode 8
ariana dh jatuh cinta ngan alamak lupe plak name watak sharnaaz..
yg penting aku xsuke k tgk ariana ngan die..huhu
sbb tu aku xberminat nk hafal name watak die..
okeh antara mikhail dan mysara dorg dh breakup..
bagus! aku suke..semak je tgk muke mysara tu..
jamil dh jd partner wif mikhail..
die simpan betul janji die ngan ariana yg dorg pernah berjumpe..
mikhail dh mule nk tau pasal ariana..
mikhail jugak dah 2x bertembung ngan anak ariana..
but sweet tgk naluri serorg bapa kn..
mcm ade chemistry antara dorg.. 
hopefully will be the good ending..
xsabar nk tunggu isnin nextweek..pdhal lg sehari je..hehe
mane xnya, dlm promo utk next week..
mikhail akan terserempak ngan ariana :)
ni ade beberapa keping pic dorg..
aku rompak kat blog budiey..hihi

sweet je nora danish

ni masa dorg balik dr bernikah
jamil+ariana+mikhail



Photobucket



MyEm0.Com

♥ click ♥ click ♥