February 18, 2012

mimpi gigi patah

mimpi patah gigi..? aku mcm penah dengar..
tp just xberani nk tafsir bukan-bukan..
nk dijiadikan cerita kenapa aku buat entry pasal mimpi nih..?
actually aku sendiri mengalaminya..
mimpi tu terjadi smlm..aku pegang gigi tu..
then patah..belah atas..
 mule2 aku buat xtau je pasal mimpi tu..
memandangkan aku penah dengar org ckp, sometime ade makne..
hati ni memberontak utk google..

Ya Allah, maksud die sgt mengejutkan aku..
Ya Allah, lindungila keluarga ku dr sebarang keburukan..
dr link nih mengatakan..

"Jika bermimpi gigi anda patah menandakan saudara anda akan mendapat kemalangan atau kematian"

jauhkanlah semua nih dr keluarga aku..minta2 ni just mainan tido..
harap2 xde ape yg perlu aku risaukan
ade lagi satu blog nih..cerita pasal patah gigi
layan k xero
hopefully xde ape2 yg berlaku k.. InsyaAllah



mungkin mimpi tu nk bgtau..suruh aku gosok gigi setiap hari
jgn mkn gule2 banyak..
jaga lah gigi anda..supaya xjadi yg mcm dlm gambar nih..huhu



Photobucket




MyEm0.Com

♥ click ♥ click ♥