March 3, 2009

♥ Bekfes Cik Nana ♥

mowning dearest Fwen

Bile aku bgn pagi..aku kembali riang ..Ape aku nak buat eh...?
Tibe aku rase cam nak share something ngan korg..
agak2 nyer aku nak wat ape ek..?? hurrrrmmm..yes!
aku dah ade idea..makanan yg berkhasiat tuk kaum2 yg diet..ehehe
sape2 yg ngah diet..makanan nih yg terbaik..so jgn lupe tuk mencuba k..

happyy-stop Resepi : Corncorn Nanaluna happyy-stop

happyy-stop Bahan-bahan Nya: Mangkuk, cornflakes, susu

happyy-stop First sekali, sediakan mangkuk seperti dalam picture di atas..

happyy-stop Than, susu lemak berkrim..kalo x berkrim..
jgn minum taw..kemungkinan susu sudah basi..

happyy-stop Yang paling utama..ini corn.. khas utk si Diet..
mcm aku nih..hohoho

happyy-stop Bile semua bahan2 dah cukup..masukkan corn dlm mangkuk
cantik..ehhe..letak r sebanyak mane korang nak..

happyy-stop Bile rase dah puas hati ngan kandungan corn korg..
masukkan susu sehingga banjir..ataupun secukup yg mungkinlah..
Hiaslah ikut cite rase..Corncorn Nanaluna dah siap!!

happyy-stop Semua dah siap..so ape lagi.. JOM MAKAN..hihi

CUBE TAW...JGN XCUBE..if da cube..
jgn lupe bagi feedback kat ciknana..ehehe

p/s: Bile dah kenyang, baru bersemangat nak buat keje..huhu
Ptg nih ade meeting ngan boss..
before meeting, aku nk siapkan log book..draft final report..




MyEm0.Com

♥ click ♥ click ♥