March 3, 2009

♥ KesengalanTAHAPmaksimum ♥

Realiti kehidupan kadang2 kite rase happy, sedih, bengang n macam2 la..
walau mcm mane pun..kite kene lalui hidup nih..
bak kate kwn aku..si Capeg Safiee " jika anda bersabar ketika marah.... di satu saat, anda dapat mengelak daripada berduka seratus hari....."

Susah nk ckp..klu kite baik org pijak kite..klu kite perangai cam sial..lagi org xsuke..
mungkin aku terlalu baik dgn DIE.
aku ikut jer kate2 DIE.
ikut kemane DIE nk pegi..
Kenape DIE..xpenah pk yg aku byk berkorban tuk DIE..
Ke DIE nk amik kesempatan atas kebaikan aku..
aku bley bersabar selagi mampu...


if DIE xley tgk aku bahgia..plz away from me!!
Aku bley hidup tanpe ko lah!!
Thanks GOD coz bg semua petunjuk nih..
Aku kena tabah+sabar+kuatkan semangat tuk lalui hidup nih..
Setiap perbuatan kite hendaklah sentiasa ikhlas..
my fwen said:
" Kite hidup untuk mati "
fikir2kn jwapan die k...

thanks puteri.. sbb wat entri about kaknana.. sayang korg semua..lebiu


MyEm0.Com

♥ click ♥ click ♥