February 23, 2009

award.sedih.gumbira

happyy-stop happyy-stop happyy-stop happyy-stop happyy-stop happyy-stop happyy-stop happyy-stop happyy-stop happyy-stop happyy-stop happyy-stop
"Hidup nih penuh ngan tanda tanyer..kadang2 kite rase happy,sedih,marah,bengang n macam2 lagi keadaan.. walaupn berat tuk kite hadapi semua nih..masa tetap bergerak ke depan..bukan ke belakang.. so, teruskan hidup kite..lupekan ape yg da berlaku..mulakan hidup baru n jangan ulangi segala kesilapan yg da terjadi.."

aku dapat award lagi..kali ni dr cik nadya..thanks dear..suke sangat..coz ade org sudi nk bg award..hikhik.. korg jgn jelous k..

mlm sabtu aku demam duh makan ubat n aku tido..keje aku adelah on9..on9..on9..thanks to fiza n puteri coz care kat aku..coz dorg bg aku ubat..beli mkn..lapkan badan aku ngan ais+asam jawa kot..bapak gileeer sejuk..jasamu dikenang sayang...



Dak2 nih ajak aku kuar blaja shoot..dlm mase aku ngah shoot..die a.k.a izam..ajak aku kuar teman die jamming..mule2 berat hati aku nk pegi..yelaaa, aku nie lembut hati kan..so aku jumpe die then teman die jamming..lepak ngan kwn2 die..best r tgk die pun cam nk berubah..i feel happy bangat deh ble die da ok.. ondaway balik gombak..aku xsangke yg die akan wat bende yg sama..apa lagi, aku kol mak aku.. nak xnk die antar aku balik..sampai kat gardenia court die mulekan pergaduhan..die dapat rampas phone aku.. handbag aku sempat aku campakkan kat luar..bengang nyer pasal..aku gigit die, die try rampas camera dr aku.. aduh die pecahkan lense..aku bengang gileeeer then cabut speak mata die..atas keperimanusiaan, aku bg balik kat die..p die tarik rambut aku tanpe belas kasihan..ble die da dpt speak mata die, aku dapat keluar dr kete p xsempat nk mengelak..die baling camera tu terkena kat kepala aku..mlm tu..aku ckp kat die.." siap r ko..mmg ko nk mampus..ko tunggu nasib ko.."aku lari balik rumah..ingat nk wat police report..kesian plak aku kat die bile pk mase depan die..if aku report..mmg mase depan die gelap..aku mampu berdoa yg die akan berubah....



MyEm0.Com

♥ click ♥ click ♥