February 21, 2009

Life with tag♥award

aduh..da bape hari aku xupdate blogger aku..sekali buka..penuh ngan tagged..waa..walau apepun..aku try tuk reply semua tag dr kwn2 yg telah m'tag aku..ehehe

TAG FROM X[O]X[O]

de Rules :


1) Take a picture NOW!!
2) DONT CHANGE UR CLOTHES , DONT FIX UR HAIR , JUST POSING
3) NO EDITING PLEASE.
4) POST THESE INSTRUCTION WITH UR PHOTO.
5) TAG 10 PEOPLE.
6) ENJOY

klu bab berposing..bagi aku..
tula keadaan aku skunk..hihihi..
jap eh..ak nak tag sape eh..???tunggu aku da siap reply semua tag2 yg diamanahkan kat aku..sape agaknye menjadi mangsa2 aku..hikhik

TAG FROM CHASYA

FIRST TAG:

You have to list 7 weird things about yourself, post it in your blog, tag at least 7 people (list their names), and comment on their blog to let them know that you just tagged them.

♥ I'm a girl..
♥ manje+chumel ker..? hikhik
♥ Love with pink color!!
♥ i'm only love myself..
♥ always with my handphone+blue pendrive coz full with secret..ehehe..
♥ like surf internet..for update my blogger, facebook n etc.
♥ alway's hope be strong girl for face all problem...

SECOND TAG:

7 FAKTA TENTANG SAYA

♥ nama saya Noorfarhana Binti Ramli
♥ call me nana,farah, or farhana
♥ Love with pink,shopping,my pink laptop
♥ wanna be strong girl
♥ happy go lucky, manje, cute kot.. ahaks.
♥ Anak bongsu n sorg pompuan..
♥ umo 2009 is...23years old..

7 PERKARA YG MENAKUTKAN SAYA DI DUNIA

♥ Allah SWT
♥ Perang dunia macam kat palestin
♥ Org yg mengerikan example: Org Minyak
♥ Bile terserempak ngan perogol bersiri..
♥ Kehilangan org tersyg..
♥ pendrive hilang..abes maklumat dlm tu org taw
♥ rumah dimaksuki penyamun+penyangak

7 LAGU BUAT MASA SEKARANG

♥ Tiada Lagi-Amy Searh
♥ Cahaya Hidupku-Ebith feat A
♥ Aku Bukan Untukmu-Rossa
♥ Selepas Kau pergi-Laluna
♥ Dan Sebenarnya-Yuna
♥ Tolong aku-Hujan
♥ Jauh-Mimie is death

7 PERKARA AMAT BERNILAI

♥ kenangan bersama si dia..
♥ kenangan bersama arwah ayah
♥ dapat hadiah dari si dia
♥ my laptop,camera D40, jam esprit
♥ purse n ic!
♥ my family.love.friend
♥ My handphone!

7 PERTAMA KALI DALAM HIDUP SAYA

♥ apabila sy meningkat dewasa..first time dtg ..... ahaks..
♥ kene duduk asrama
♥ kehilangan arwah ayah untuk selamanya
♥ masuk hospital
♥ kene berdikari example: masak,iron baju,basuh baju etc.
♥ kene hina ngan adik-beradik i***
♥ Jatuh depan kawan2

7 PERKATAAN SELALU DI SEBUT

♥ kentut la ko..
♥ yeke..?
♥ memandai jerk..
♥ poyo jela..
♥ banyakla ko..
♥ hurm...
♥ xmola

TAG FROM NARD


1. Are you single?
single..? ntahla..compicated kot..

2. Are you happy about that?
nop..xde jwapan..

3. Are you bored?
nope..many thing to do..

4. Are you sad?
now..? xla..

5. Are you a queen/king control?
isk..xla..gile per..?

6. Are you plastic?
nope..i'm human..

8. Are you cool?
yuppa

9. Are you chinese?
no la..i'm malay

10.Who are you?
i'm a person are happy go lucky

TEN FACTS
1. Initials : NF
2. Nicknames : nana,farah,farhana
3. Birth place : Hosp. Besar K.Lumpur
4. Hair color : black
5. Age : 22 become 23
6. Eye color : dark brown
7. Birthday : 11 Ogos 1986
8. Mood : Happy
9. Favorite colors : pink
10. Left or right handed : right-handed

TEN PREFERENCES IN A RELATIONSHIP
1. Smile or eyes : eyes..
2. Light or dark hair : dark
3. Hugs or kisses : hugs!
4. Intelligence or attraction : both
5. Hook-up or relationship : urm..
6. Trust or love : trust lagi penting taw..
7. Long distance or close : long
8. Call or text : call..leceh nk taip msg
9. Older or younger : younger
10.Looks or Personality : personality..if cantik p perangai cam hampeh..xgune gak..

TEN LAST
1. Last phone call you made
noin..main2 miskol..
2. Last phone call you received
Sir Razali..
3. Last person/people you hung out with
ain+man+him+man friends
4. Last person to text you
malu nyer..him lor..
5. Last person you tickled
no
6. Last person you danced with
nope..
7. Last person you hugged
him..lalala
8. Last person you ate with
noin
9. Last person you sat in the car with
him
10. Last person you kissed
him..kiss pipi jer..


Kepada semua rakan2..if name u all d tag..sile la jwp yer..jwp yg u all xjwp lagi..aku amat hargai kerjasama korg..bab korang sporting sgt..jwp tagged aku..ehehe
amelia.cik serai.amoi.cikyana.x[o]x[o].Lulu.
cikpeanut.Generasi Malaysia.Leeya.Along Amran

AWARD FROM AMOI
thanks Amoi..coz sudi bagi aku award nih..aku sgt menghargai nyer..so, aku tempekkan ko nyer award nih kat page aku..so, bagila byk2 skit yer..aku harap ko byrla semua hutang2 ko yer..utk menjawap tag2 dari aku khas tuk ko..hikhik


Aduh..ade tag lagi yg aku xpasan..TAG FROM Cik Peanut and ika.. sowie to Cik peanut n ika, skunk aku try nk jwp tag korg mengikut ayat2 yg kreatif n inovatif..hihihi

Sila berikan kegunaan lain yang digunakan oleh anda kepada barang-barang yang dinyatakan di bawah...(maksudnya bukan kegunaan sebenar barang tu tapi kegunaan tambahan yang anda buat la dengan barang tu, kira diaplikasikan oleh anda... konon kreatif la tu!

1)Anak kunci
kegunaan asal: lor..da tentu tuk buka pintu yg berkunci...xkan tuk buka laptop kot..hikhik
kegunaan sampingan:
before ak change ker postpaid..aku gunekan kunci tuk gores kad topup aku..cepat skit..xyah nk buka purse..amik syling..bley juge jadi pisau tuk buka kotak yg dililit ngan tape..

2) penutup pen
kegunaan asal:supaya dakwat pen xkering..klu xde penutup pen habisla kotor pencil box sbb mesti dakwat keluar sementara nk tunggu die jd kering..hihihi...
kegunaan sampingan:
Jadikan tempat cucuk kat extantion plug tuk plug kaki dua..hihi.. pastu gerenti terlupe nk pasang balik kat pen..kesimpulan nyer..pen akan dicampakkan kedalm tong sampah bab dakwat da kering..hehehe

3)Botol Mineral
kegunaan asal: after air mineral abis..aku akan gunakan tuk mengisi air yg telah dimasak..
kegunaan sampingan:
dijadikan tempat tadahan air kencing bagi lelaki..hikhik.. utk dijadikan bungaan, tabung n etc..kreatif x org yg ley wat bende2 tu...

4)Paper lama
kegunaan asal: Bley jual kat apek yg bwk van.."paperlama"paperlama".. Jadikan sebagai alas tuk kite makan..
kegunaan sampingan: Bley wat replika design baju..bab klu gi mane2 mesti ade game wat baju tercantik menggunakan paper lame..ehhehe

5) seluar 'D'lama..'DALAM' terpaksa di sensored kan..ops..
kegunaan asal: Utk dipakai hari2..penting tuk sape2 yg suke memakai kain batik ker, pelekat ker..skirt pendek ker.."pakaila seluar dlm..supaya anda sentiasa dlm keadaan yg bagus"
kegunaan sampingan:
lap hingus bile kite kene selesema..yerk..mcm pengotor jer..hikhik

6)Lesung batu
kegunaan asal: tumbukla bahan2 tuk memasak..seperti..tumbuk cili ker, bawang ker, n papela yg seangkatan dengan nyer...
kegunaan sampingan:
Jadi mcm tukul besi..ley tumbuk paku kat dinding..

7)Langsir
kegunaan asal: Tuk letak kat tingkapla..ley protect dr cahaya matahari
kegunaan sampingan:
jadikan selimut bile time kenduri..sbb kat rumah xcukup selimut..ehehhe.. jadi kepada yg penah mengalami situasi mcm nih..jadikan pengajaran..ehehe

8) Komputer opis
kegunaan asal: Tuk wat paperwork ker..semua keje2 yg berkaitan ngan company
kegunaan sampingan: buka myspace,facebook, update blogger..macam2 la..hikhik

9)Duit syiling
kegunaan asal:tuk beli air kat vending machine, mesin basuh..sbb kene gunekn syiling tuk beli air or menggerakkan mesin basuh..
kegunaan sampingan:
kepada pakar2 urut..dorg gune dlm urutan tuk buang angin..

10) Laman Blog
kegunaan asal: tempat meluahkan rasa hati utk kite share ngan kwn2 yg sudi menjadi sahabat aku..hehe
kegunaan sampingan:
tempat utk jual brg2 terpakai or baru...sajer je, nak suke2..


Akhirnye..siap gak tagged dr kawan2 aku nih..walaupun agak sudah lewat tuk siapkan..but i still try the best.. see yah for next entri..aku ade byk nk cerita nih..ehehe


MyEm0.Com

♥ click ♥ click ♥